DAGENS I-LANDSPROBLEM

Jag börjar fundera på hur lång jag egentligen är. I mitt pass ifrån 2005 står det att jag är 179cm lång. I Andreas pass stod det att han var 180cm, och jag är flera cm längre än honom. Allvarligt talat, är jag över 180cm lång så skriker jag. Jag hade varit nöjd med att stanna på 175, men icke! Och jag är ändå kortast i min familj! Ja, bortsett ifrån mamma då kanske.. hon är nog 1.73 tror jag.

Anna har fått för sig att vi två ska bli proffsbloggare. Eller hon i alla fall. Idag hade hon med sig sin kamera när vi for ut till A6. Känner att denna perioden kan bli fruktansvärt jobbig om hon ska börja ta med sig kameran överallt. Då jag inte gillar att vara med på kort :D


Annas bild.

Älskar min dubbelhaka på den andra bilden hon tagit på mig och Alex när vi käkar äpple. *eller inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0