It's half past ten, it's getting late. But the night is young and I can't wait. You know I like it loud. You should know me by now

Har kommit en bra bit med hemsidan nu, men är långt ifrån klar! Dumma mig som alltid skjuter upp allting i sista stund. Man inser inte riktigt hur mycket jobb det är förrän det är för sent. Men jag ska hinna! Men nu har jag suttit vid datorn konstant i sex timmar så nu ska jag stänga av. Jag bloggar nog inte förrän imorrn kväll då jag är hemma hos mams, paps och zeldis.
Vi får se helt enkelt, ta hand om er och natt på er!

Avslutar med några bilder jag tog precis.
Liggande bilder, rött ljus och en massa brus gör mig snyggast.
Ni skymtar även min conch (piercing i örat), som jag var väldigt osäker på precis när jag skaffat den,
men som bara blir snyggare och snyggare ju mer jag tittar på den! Nästa gång blir det troligtvis en rook, trots att den är svårläkt. Men ack så snygg!

Jag har fått långt hår (:






So you can call the police
I'm sorry 'bout my manners, but you see,
I'm a bit drunk as you can see
I bet you would like to undress me

Something sweet and something strong
Seems like love no longer can turn me on
Like boy need girl and girl need boy
Got a nasty habit called rock'n'roll


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg ;)

Hoppas du har haft en toppen dag!

kram

2009-03-23 @ 23:05:22
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha, jag vet! Hans mage är typ snyggaste som vandrat runt på den här jorden!!



Och tack för hjälpen med datorn! Asså, jag gillar mer Mac när det kommer till design och så men jag har hört att det kan vara väldigt krångligt om man tex har PC-datorer i skolan och ska skicka arbeten och sånt. Aja, vi får se vad det blir.

Kramar!<3

2009-03-24 @ 07:46:27
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: MIRRE

Va coolt det blev :D

2009-03-24 @ 18:33:42
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0