Kärlek är för dom, dom som har tur

I går var det premiär för Thåströms turne. Jag har ännu inte köpt hans skiva, vilket grämer mig. Men jag tänkte beställa det så att jag kan lyssna igenom det och plugga på texterna tills på fredag. Då jag ska se honom live för fjärde gången <3



Så här såg låtlistan ut igår:
Lund Olympen - 20090313

Kort Biografi med litet testamente
Axel Lanquist park
Saker som hon gör - låten jag levde för ett tag.
Den druckne matrosens sång
Ungefär så här
The Haters - älskar'n
Över sundet Långt bort
Kärlek är för dom
FanFanFan
J.L.P
Aldrig nånsin komma ner
Var é vargen
Alla vill till himlen <3
Om Black Jim
-------------------
Varför är du så tyst?
Sönder Blvd
Främling överallt
Du ska va president - så sjukt underbar live! Jag älskar den!

Skulle gärna sett att han kört Die Mauer också. Men hoppas på att han kör den i Göteborg. I somras när han körde den på Peace and Love var bland det bästa jag någonsin upplevt. Det går inte ens att beskriva, så underbart var det att stå där, tillsammans med en massa andra och se Thåström bli så himla rörd som han faktiskt blev. Det var underbart.

Här kan du läsa en recension om gårdagens spelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0