Jävla sommartid.

Alltså, allvarligt talat. Det här med att vrida fram/tillbaka klockan en timme är ganska jobbigt för min kropp. Jag är verkligen skittrött och går hela tiden runt och tänker liknande tankar som "Nu är klockan egentligen tio i elva, istället för tio i tolv" Man blir ju inte direkt piggare av det liksom ;)

Vi har fått en kul uppgift i Marknadskommunikationen:

Ni skall göra 2 affischer till Hultsfredsfestivalen 2009.
Båda i stående A4.

Affisch A
Innehåll: namnen på minst 5 artister / grupper, texten Hultsfredsfestivalen 2009, datum och var man köper biljetter. Kompositionen skall endast vara uppbyggd av text.

Affisch B
Innehåll: namnen på minst 5 artister / grupper, texten Hultsfredsfestivalen 2009, datum och var man köper biljetter. Kompositionen skall förutom texten innehålla minst ett par andra element. Dessa får endast vara nonfigurativa alltså inga föreställande delar. Exempel: linje, kvadrat, rektangel, cirkel, triangel..

Detta ska vara inne på lördag, och jag ska börja sitta med det ikväll. Det måste bli bra, det bara måste det! Får sitta och kolla upp olika fonter ikväll (:

Saknar Anna panna!

Kommentarer
Postat av: LINA

svv: atck snyggingen <3

jag hatar att ändra klockan jag glömmer det alltid hahah

2009-03-30 @ 12:40:31
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Amiee

Sv. Ah i know, it's so cute haha.

You can buy the caps on Ebay but they are not cheap so that sucks. Or you can buy them in Paris ^^

My friend bought a black one on ebay so i will ask her okey?

Kram

2009-03-30 @ 12:44:58
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0