I'll save you from yourself.

Scau aus dem fenster..
Jag är sjuk, i brist på bättre ord. Orken har runnit av mig och det gör mig väldigt irriterad eftersom jag har så mycket saker jag måste/bör göra. Just nu sitter jag och tittar på Vampyrskräckens offer, som handlar om Eleonore, en ung tjeckisk prinsessa som levde på 1700talet och som blev beskylld för att vara vampyr. Väldigt intressant. Nu vart den slut, jag fick en liten award utav min vän veronica, vilket gjorde mig väldigt glad, tack sötnöt!

Skönt att det är ljust när man kliver upp om mornarna nu eller hur?
Imorrn börjar jag klockan ett, helt okej. Nu ska jag ut och gå en sväng, innan det blir mörkt.

Dagens låtar (hittills):
Wir schließen uns ein - Tokio Hotel
Beat it - Michael Jackson
You had me at hello - A Day to Remember
Lost in space - Avantasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0