ich weiß wann du lügst

Küss mich - In Extremo

Det roligaste jag vet är att sitta och titta på Charlotte när hon ser på fotboll. Hon lever sig verkligen in i matchen och skriker och svär, som bara en person som älskar fotboll kan göra. Jag förstår mig inte riktigt på det egentligen. Fast jag blir å andra sidan likadan när jag kollar på handboll. Vi är ganska olika hon och jag, men ändå så går vi ihop väldigt bra. Det är nog det som gör oss så himla bra tillsammans.



Me und Charlotte á 2005. Jag har inte ändrats mycket.
Ser ut precis som jag gjorde när jag började sjuan. Trist, trist, trist..

Nu blir det The Fast and The Furious, länge sen jag såg den filmen och jag gillade den väldigt mycket när den gick på bio. Är den fortfarande lika bra som när jag var fjorton? Dunno.

God natt, mon chere.


Du kannst mich retten mit 'nem Kuss von dir

Kommentarer
Postat av: Peyton Vega

Thank You So So much!!

I love your work!!

xoxo

2009-03-29 @ 17:56:45
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0