I know that I've got issues, but you're pretty messed up to.

Just nu är jag ganska irriterad. Jag gillar inte när människor skyller på andra för att dom själva mår dåligt. Denna gången har jag inte gjort någonting, och nu är det antagligen helt fel. Annars bryr jag mig för mycket, men nu bryr jag mig helt plötsligt inte alls. Jag blir galen!

Ni har väl inte glömt att vi har gått över till sommartid?
Jag trodde att påhittet med att flytta klockan fram och tillbaka var jätte gammalt, men det inskaffades år 1980, och det är ju inte alls så länge sen.

När jag åkte ner till stationen med Charlotte tidigare idag så åkte vi med en busschaufför som såg ut precis som en oopma loompa ifrån Kalle och Chokladfabriken. Det var nästan lite otäckt.

Kommentarer
Postat av: Leonita

Haha, har också sett en! De kanske försöker ta över världen...

2009-03-30 @ 16:04:35
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0