Hielten sich für Captain Kirk

Den låtraden har jag gått runt och nynnat på större delen av morgonen.
Jag har käkat frukost, och jag måste tvinga i mig mat nu för tiden, eftersom jag aldrig blir hungrig självmant längre.

Alex gav mig en pajbit igår som jag ska äta senare ikväll eller till lunch imorrn. Hon är snäll. Anna har köpt hem nudlar till mig också, som jag ska få hem sen. Dom tar hand om mig (: Det känns som om det är jag som är yngst av oss tre, när det i själva verket är tvärtom.


Jag mår inte så bra idag. Jag vill bara sitta hemma och gråta. Mitt huvud är helt fucked up, men jag hoppas att det blir bättre när jag kommer till skolan och umgås med människor.

Jag gick och la mig tidigt igår kväll, men kunde inte somna. Så Imperiet fick hålla mig sällskap.

Balladen om en Amerikansk Officer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0