Hemma!

Jag är hemma nu. Var riktigt seg bussresa hem alltså. Bussen svängde ju in i små skithålor. På ditvägen åkte jag direktbuss och det var sjukt mycket skönare!

Jag är riktigt trött, och ska ta något att äta nu tänkte jag, kolla lite på tv och sen ska jag hem till anna och kolla på en film. Vi ska nog se tretton. Var ett tag sedan jag såg den, undrar om den är lika bra som jag tyckte senast jag såg den? I dunno.

Helgen har varit bra, bortsett från att jag var så sjukt trött hela tiden, fattar inte varför! Så typiskt ändå. Jag hade i alla fall jätte kul och det var skitkul att (äntligen) träffa Mirre och Sarah.

Mat var det ja, den har stått i mikron och jag har inte tagit ut den ännu. Det har nog gått tio minuter efter att det plingade, minst. Gud vad hungrig jag är.. I väntan på Anna så blir det nog lite Kejsarens nya stil.

Vi hörs nog inte mer idag, är sjukt trött.. Men vi hörs definitivt imorrn. Küss!


Mirre, Ich und Louise igår innan utgång.

Kommentarer
Postat av: LINA

SNYGGINGAR :p

2009-03-16 @ 18:11:38
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Visst är den snygg! Fast Tom är alltid snygg!:P



Jag visste inte att du är kompis med Mirre. Hur länge har du avrit det?

Kramar!<3

2009-03-16 @ 19:21:27
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0