Freitag!

Jag gillart. Insåg precis att jag inte varit inne på bloggkoll på ett tag, och jag orkar nog inte gå in där idag heller. Sitter  och lyssnar på Übers ende der welt, och Zelda står framför mig och buffar mig i ansiktet. Jag och Viktor har varit i stan och hälsat på vår mormor. Jag spöade henne brutalt i kinaschack. Stackarn.

Ikväll ska jag till min vän Charlotte som fyller 22 år idag. Det blir lite fest och antagligen utgång. Får se om jag sticker hem innan dess eller inte. Man vet aldrig. Håller på att bränna ihop en skiva med "party music" vilket är ganska jobbigt. Eftersom jag för en gångsskull försöker leta upp låtar som jag vet att hon gillar. Det vill säga sådan musik som jag inte alls gillar.

Pappa har lovat mig att han ska göra fläskpannkaka och köttfärslimpa till mig i helgen. Jag gillar min pappa.
Nu ska jag bränna klart skivan, sen ska jag bara lägga mig ner och läsa. Är sjukt trött. Vaknade klockan åtta i morse av att pappa skrek med någon i telefon.

Fick reda på idag att Elin tog körkort förra veckan, och den lilla skiten har glömt att tala om det för mig! Vad fan är det om?!
Ska träffa henne ikväll och skälla ut henne (:

Heilig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0