Ett under har skett!

Min vän Alex har uppdaterat sin blogg! Och har dessutom skrivit ett superfint inlägg, hihi.
Jag har ätit frukost idag också! Helt otroligt, och dessutom en sjukt stor frukost, som jag säkerligen kommer att stå mig på hela dagen. Nom, nom!

Igår pillade vi lite med hennes hemsida, och jag kan tala om att den kommer att bli skit snygg (: Sen åkte vi hem till Sarah och åt våran  medhavda mat (McDonalds). Somnade skapligt tidigt igår faktiskt. Riktigt skönt att kunna sova ostört en hel natt.

Vi ska till väla en stund sen, ska köpa en extern hårddisk till mirre. ikväll blir det utgång tillsammans med sarah och deras kompisar. Nice, nice, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0