ensemble, c'est tout.

Sitter mest och väntar på att tiden ska gå lite fortare. idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film mest. Vaknade klockan sju och var skitpigg, men lyckades tack och lov somna om ändå. Sov till nio och vaknade och var jätte pigg igen. Sover jag fem timmar är jag på topp. Sover jag mer blir jag trött resten av dagen och sover jag mindre blir jag grinig - haha.

Måste köpa en macka sen, kom just på att jag inte ätit något idag. Eller jo, en banan och en pirog.
Nästa gång jag uppdaterar befinner jag mig i Helsingborg hos Mirre. Får se när det blir, ikväll eller imorrn.

Imorrn ska jag bli sminkad av henne, ska bli sjukt spännande.
Nu ska jag packa ner min baby så att jag inte stressar ihjäl mig sen.

Küss

Kommentarer
Postat av: Leia

Bara skönt om tiden inte går så fort hela tiden. :P

Tycker dagarna bara springer iväg och det känns inte roligt det heller.

2009-03-12 @ 15:03:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0