DU SKA VARA PRESIDENT, DU SKA VARA MILLIONÄR!

Behöver jag ens säga att Thåström ägde? Vilken underbar människa han är och han var helt superb i fredags. Han fyllde dessutom 52 år i fredags (: Det enda negativa var att vi kom dit för sent och att jag inte kom längst fram. Jag stod ungefär mitt i allting, bakom ett par killar som säkert var två meter långa, och de var breda som lagårdsdörrar. Dessutom var inte ljudet helt hundra heller, men det gjorde inte så mycket, faktiskt. En del var alldeles för fulla och spilde ut öl och grejer, mindre kul.. Men spelningen var jävligt bra och Du ska va president var så klart en av de bästa. The haters är också helt sjukt underbar live :*





Efter Thåström åkte vi hem till Daniel, och spelade kinaschack och lyssnade på disco och rockabilly musik. Jag vann inte. Men jag hade gjort det om dom inte hade stått och blockerat mitt bo med sina kulor.

I lördags piercade jag mig. Det gjorde faktiskt ont denna gången, i alla fall om man jämför med förra gången. Blev piercad av Ola på Barbarella (samma som förra gången) och han är så himla rolig. Han tyckte det var lite tråkigt att jag inte var nervös, eller var rädd för nålar. Det tog ungefär 15minuter, och både viktor och jimmy tyckte att det var ganska obehagligt. Jimmy följde inte ens med in :D

Sen delade vi upp oss, viktor skulle ha tenta, och jag, jimmy och daniel stack ner till hamnen och åkte lite båt. gick en långpromenad, och hamnade till sist i slottsskogen, där vi såg på dom stackars instängda pingviner. Dom var väldigt vackra, förstås, men jag tycker så synd om dom, att dom ska behöva vara i så små glasburar..

Jimmy åkte hem och vi stack hem till daniel och gjorde mat. Kvällen avslutades med chips, dipp,  choklad och robinson, och star wars episod III.






Idag fick vi tack och lov tag i en present till mamma som fyller 52 på tisdag. Gut.
Nu är jag jätte, jätte trött, men jag ska jobba lite med min flashhemsida som jag tänkt på i princip hela helgen. Mina ögon svider, men jag ska inte sitta här så länge.

Hörs imorrn, Küss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0