Come on feel the noise!

Hi babies.
Är snart klar med hemsidan!! Så jävla sköönt! Vet inte hur jag skulle klarat mig utan Nadia. Det är gott att man inte behöver stressa imorrn. Just nu sitter vi och lyssnar på Vengaboys, och jag och Anna har frossat i Tyrkisk peppar, så sjukt gott. Tack Alex för att du tog med dig en vattenflaska :D

Det snöade jätte mycket när jag vaknade, och jag blev lite ledsen. Nu har allt försvunnit och det är slask. Jag kollade igenom mina gamla bilder på mina layouter, och jag är sjukt sugen på att byta design på bloggen igen, och återanvända en jag hade för något år sedan. Men jag har ju haft denna så länge, så det får eventuellt vänta lite till.. Neh, nu ska jag försöka hjälpa Alex så gott det går, sen ska jag ner till stationen och möta upp elin och charlotte som just nu sitter på tåget på väg hit. Vi ska handla lite mat, och ikväll blir det KENNY för hela slanten.

Hörs, när vi hörs. Küss





Anna har precis blivit klar med sin hemsida. Hon gjorde en liten segerdans.
Jag förstår henne.


Kommentarer
Postat av: Leo

Älska andra bilden! Du är så himla fin babe. :)

2009-03-27 @ 21:54:02
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0