I used to roll the dies, feel the fear in my enemy's eyes.

Köpte inget speciellt idag, en kjol och en tunika. Båda svarta, och båda på rea. Skitsnygga i alla fall, får väl försöka fota dom någon dag kanske. Det är pinsamt dåligt hur dålig jag är på att fota saker. Det ska bli skärpning på det till helgen, jag lovar.

Åh, jag saknar mina bröder super mycket, men ska ju bo hos den äldre hela helgen! Får träffa en av mina bästa vänner också, Jimmy, som jag inte träffat på väldigt länge. Det var med honom som jag såg Thåström för första gången för tre år sedan. Fett nice var det. Den 10e mars 2005 minns jag att det var.

I helgen blir det också en conch. Det spritter i hela kroppen bara jag tänker på det. Tycker det är så himla skönt och avslappnande att pierca sig. Tycker att det låter så gött när man tränger igenom bråsket. Aah. Hoppas att det är Johan som gör denna piercing också, han var riktigt rolig sist jag gick dit.

Kollade i min illustrations kategori och såg att det var sjukt länge sen jag publicerade en illustration. Eller ja, tolv dagar sedan, men det känns som mycket mer. Jag kan avslöja att jag jobbar på en ny illustration, men den kommer dessvärre inte upp förrän den 31e mars, varför det är så kan ni ju fundera på. Jag börjar säkert på någon imorgon kan jag tänka mig, något förslag på vem jag kan rita av?

Nu ska jag gå ut och gå en kort sväng innan halv åtta hos mig börjar. Ikväll är det CHUCK också. Måste köpa något att äta också.. Exempelvis en pirog.. Mumma!


Sarah och jag på Tivoli i lördags.
Bilden är tagen med Sarahs mobil, och nej,
jag kan inte hjälpa att jag alltid gör grimaser så fort en kamera kommer fram.

Dagens låt: Viva la vida - Coldplay

Kommentarer
Postat av: Anonym

söte, jag skulle klicka på länken men hamnade på någon annans blogg. tänkte bara säga det! och sov gott ängel, jag ska ta min hosta och sova nu :)

2009-03-17 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0