Vingklippt ängel.


Jag såg en tjej på tv idag som påminde mycket om mig själv för några år sedan.
Hon satte andra framför sig själv, hade dåligt självförtroende, och insåg inte hur vacker hon var förrän hennes vänner fixat hennes hår, smink och kläder. Hon var verkligen så himla vacker, men hon gömde sig bakom sina glasögon och hennes dåliga hållning. Hon satte alla andra före sig själv, och höll sig hela tiden i bakgrunden. Hon gav sin plats i programmet till en annan tjej, för att hon tyckte att hon förtjänade platsen mer än hon. Men när jag såg henne göra det blev jag bara förbannad. Innan det slog mig att jag skulle gjort precis samma sak...

Kommentarer
Postat av: Leonita Alba

Jag kände också igen mig i henne. I allt hon sa, speciellt vid slutet.

2009-06-02 @ 22:04:01
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0