Lights will guide you home

Jag har inte sovit bra inatt. Jag har börjat drömma mardrömmar igen. Jag hatar när dom perioderna kommer för dom kan hålla i sig i veckor. Förhoppningsvis gör dom inte det denna gången.
Det värsta är att jag alltid drömmer sådana där "sanndrömmar" alltså sånt som kommer att hända, eller som är så verkliga att jag tror att dom har hänt. Jag är fortfarande skakig efter nattens dröm, men denna gången minns inte alls vad jag drömde..

Idag blir det operation hitta vadd. Jag och Alex ska iväg till en tygaffär och leta, och sen blir det IKEA, igen. Vi hittade den ultimata dräkten till Alex som jag måste övertala henne att köpa. Vi ska fota idag också, trist att vädret är blä, men vad ska man göra?

Imorrn ska jag på möte med socialtjänsten, jag börjar bli lite nervös inför det. Jag gillar egentligen inte något som har med socialtjänst och sjukhus att göra, och jag vet inte varför jag alltid dras till det, men det går säkert bra. Nu ska jag käka lite nudlar och väntar på att Alex ska höra av sig. Vi hörs ikväll, om det inte blir alltför sent.


Kommentarer
Postat av: thilda

sv; okej va nice! jo jag har också en tragus och den har läkt på väldigt bra, så en conch blire nog ;-)

2009-06-10 @ 12:58:32
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0