Nej!

Vet ni vad min tanke just nu var?
"Jag kanske borde byta design?"
Då slog det mig att jag precis hade bytt och jag älskar denna designen. Första designen på länge som jag verkligen trivs med! Den är ju så mig på något sätt.

Jimmy kom förbi en sväng förut och jag viktor och han beslöt oss för att åka in till stan och köra minigolf. Jag VANN! Jag är kung på minigolf, det är helt sjukt. Det går bara dåligt när jag spelar med Charlotte, men det är bara för att hon går in för't till 110%, hon är en riktig tävlingsmänniska.

Åt kyckling, tomater, ris och hemagjord currysås förut. Ris och currysås är såååååååååååå gott!
Ah, jag ska inte upp till jobbet imorrn. Det kommer att bli en tråkig dag, men jag funderar på att cykla in till stan. Det är ungefär 1,5 mil, bra träning. Vem tror att jag kommer att banga?
Nåja, ska snart stänga av datorn. Har hållt på med tre olika designer idag, jag älskar det! en halvfärdig får ni se imorrn. Mer än så säger jag inte. Mycket händer, och jag är så glad för din skull (:


Med denna söta bilden på Gustav, så önskar jag er alla en riktigt God Natt.
Vi hörs imorrn igen!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

<3

2009-06-23 @ 11:43:10
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0