Nästa gång...

jag får för mig att cykla 1,5 mil i 25 graders värme så får ni gärna försöka stoppa mig. Och jag skojar inte. Fy fan vad det var jobbigt, jag trodde att jag skulle dö! Det tog i alla fall 1 timme ungefär, ganska okej ändå.

Vårt internet har fuckat hela dan så jag har inte kunnat surfa förrän nu *aaaaah* dagens i-landsproblem, någon?
Anyway. Var som sagt i stan förut och träffade charlotte och elin. åkte till bibblan också och lånade bok 13 och 14 (som jag inte läst ännu!) i den bytet serien som jag tycker om så himla mycket, samt en bok med Edgar Allen Poes samlade noveller. Är det någon mer som älskar E.A Poe?

Sitter och kollar på morden i midsummer med mamma. Me like.
Ska svara på lite mail nu, kanske hörs senare. Om inte, så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0