J'ai une douleur dans le cou..

Jag har verkligen ingen aning om det blev rätt eller inte. Mitt franska ordförråd är väldigt begränsat kan man ju säga.
Jag har ont i nacken, ska det stå. Jag tror att jag dansade för villt igår för jag har träningsvärk. Det känns som att jag har fått wiplashskador. Typ.

Slutar jobbet om en stund, ska hem och läsa och SOVA en stund. Ikväll har jag planerat att sitta framför datorn större delen av kvällen, om ögonen hänger med. Det gör dom.

Hörs senare i kväll, då kommer bilder upp också, jag lyckades klicka över 100 bilder, inte dåligt va?

Kommentarer
Postat av: Mariam

läskad? ;S

2009-06-30 @ 16:03:24
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: MIRRE - makeup artist

Ja, de va ett tag sen vi hördes nu ju.. får ta igen de :P och börja på designen!?

skjortan är från hm :) killavdelningen

2009-06-30 @ 19:12:26
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0