Jag börjar få ont i huvudet..

Jag har i de senaste tio minutrarna fått lyssna till de trevande tonerna till Blinka lilla stjärna på dragspel. Viktor har gett sig den på att lära sig att spela dragspel, och till min förvåning så är han faktiskt ganska bra. Jag vet hur svårt det är, och jag är lite imponerad. och herregud, nu börjar han köra skalor också. han har varit ensam hemma hela dagen, men ska prompt börja öva när jag kommer hem.


Humör: Trött!
Utseende/Kläder: svart, svart, svart. rock hard tshirt, kofta och alldeles för stora chinos.
Dagens önskan: att jag vinner budet på väskan på tradera.
Musik: just nu, viktor som spelar dragspel....
Album: om ungefär tio sekunder kommer jag att lyssna på CROSSING THE RUBICON med The Sounds för första gången!
Inspiration: capdesign.
Fundering: Om jag ska äta en bulle innan eller efter jag har varit ute och gått.

Kommentarer
Postat av: Kristine

svar: Ja jo, en namnteckning kan nog vara lite skoj att ha, men då får man nog tänka på vart den sitter och som du sa, vem den är ifrån. Johnny Depps kan jag tänka mig, honom har man ju gillat i några år nu :)



Elizabeth är nog den som intresserar mig mest, helt psyko brud verkligen XD

2009-06-04 @ 17:56:07
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: LINA

HELLO SNYGGO





BULLAR mums

2009-06-04 @ 18:24:18
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0