In Die Nacht.

Jag vet inte varför, men jag har gått runt och nynnat på den hela dagen idag. Jag är så hängig fortfarande. Sjuk vet jag inte om jag är, det är nog bara lite äckeldepp som hänger kvar sen förra veckan. Vill bara att det ska försvinna, så att jag kan orka göra saker och vara social och inte bara sitta i mitt rum framför min dator.

Nu ska jag ut och gå en sväng. Behöver rensa huvudet lite. Vi hörs senare!


Tvillingarna Kaulitz, Oberhausen 070502

Ich höre wenn du leise schreist
Spüre jeden Atemzug von dir
Und auch wenn das Schicksal uns zerreißt
Egal was danach kommt, das teilen wir

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Kommentarer
Postat av: Leonita Alba

In Die Nacht.. <3

2009-06-21 @ 19:00:01
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0