Hello Wisconsin!

Hemma!
mötet gick som förväntat. Det gick helt okej. Men frågan som jag visste skulle komma, och som jag bävade så för dök till sist upp. Precis när jag trott att jag klarat mig undan. Men jag visste att den skulle komma och hade redan "övat in" ett bra svar, som jag tror att både hon och jag blev nöjda med.

Jag ska nu ta mig något att äta och sätta mig ner framför Tyra Banks show. Varför tittar jag på det? Och vänta på att Anna ska sluta jobba, hon slutar klockan sex idag! Alex har blivit sjukt och det är allmänt kaos.
HÄRLIGT!

nu ska jag svara på lite mail *wiee* ni gör mig så glad med era mail och kommentrarer. KÜSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

För att Tyra Banks show är SÅ BRA! jag älskar det ;D

2009-06-11 @ 20:59:46
URL: http://miirre.se
Postat av: Sheriilyn

Svar: Åh ja, scheiße vad snygga grejer! Liknar venomousclothing.se och odiumclothing.net, tack som sjutton för det tipset! :O

2009-06-11 @ 22:30:38
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0