Geeeet.

Som det ser ut nu så har jag jobb i några dagar i sommar i alla fall. Det är ju alltid något, och jag är tacksam för vad jag får. Är det bara jag som inte har ett fast jobb i sommar? Det känns så i alla fall.

Jag saknar jönköping.
Ikväll ska jag skissa på min maskeraddräkt, och hjälpa diverse människor med lite webbrelaterade grejer. Om jag inte är för trött, men jag måste fixa sakerna snart. förlåt för att det tar lite tid.

hittade just en bild på en tjej som tatuerat in bill och tom på sina skulderblad. jag hoppas att dom inte var äkta. känns lite väl överdrivet..

Nu kan jag nog inte blogga mer, men vi hörs nog ikväll, jag hoppas att orden har hittat mig då.

Kommentarer
Postat av: Kristine

Jag har inte heller fått jobb :/ Det suger..

Såg en bild på en som tatuerat in en bild på Edward (Robert Pattinson) på sin arm men alltså, den var skitfult gjord och han/hon kommer ju nu ha den där hela livet.. Skojskoj :P

2009-06-04 @ 15:50:03
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0