Allt känns lite tokigt.

När jag mår så här som jag mår precis nu vill jag oftast vara för mig själv och låta mig må dåligt. Men inte nu, inte idag. Jag känner mig speedad och jag vet inte varför. Jag led med Anna och Alex, båda såg helt slut ut. Anna blev klar med sin dräkt idag och jag hjälpte Alex med sin.

Ska snart nåla ihop min dräkt, så det bara är för stackars anna att sy ihop den imorrn. Allt i mitt huvud är totalt kaos. Jag har suttit i telefon med skatteverket också, men puckona vägrar att svara. När jag väl får tummen ur och faktiskt ringer någon så svarar dom inte. Dålig stil.

Ska fixa det sista i badrummet också.. håller på att göra om lite. Det blir jätte fint.

Jag funderar på att äta något, jag har ätit två mackor och ett paket nudlar idag. Men jag har lovat mig själv att inte äta något efter sju, så det får väl vänta tills imorrn. Neh, lite körsbärstomater kan jag unna mig, eller hur?

Ah, jag har ju käkat den nya DYRA magnumglassen. Temptation, eller vad den nu heter. Den mörka, SUPERGOD och väldigt mättande, trots att den är så liten. Anna köpte den ljusa och den var inte alls lika god! 1-0 till mig.

I natt lär jag i alla fall sova mer än föregående nätter. Jag är helt slut..


Guten nacht

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Mm, jag älskar den låten.

Vad tycker du felas i videon då?

2009-06-10 @ 22:54:34
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0