You know that you want it so don't even try it!

Jag har ont i axeln. Igår var jag nere vid skön och släpade tunga grejer, öste båtar och lite sånt där nödvändigt som man måste göra om man har båtar. Jag och Erik och Niklas begav oss ut i en kanot också. Vi skulle plocka tomflaskor som låg ute på en brygga. Det gick oroväckande bra faktiskt. MEn jag trampade självklart i vattnet med mina converse och mina vita skor har nu en svag grå färg. Jag måste tvätta dom, dom ser för jävliga ut.

Nästa helg (!) så ska jag på läger i tio dagar. Dvs. Ingen dator och inget Internet för mig på TIO dagar! Fattar ni! TIO DAGAR! Men, jag ska försöka ta mig in till strömstad någon dag och sätta mig vid ett internetcafé någonstans, det måste väl ändå finnas ett där? Jag måste hålla mig uppdaterad. Men jag har ju vänner som kan göra det åt mig också (:

Veckans happening på jobbet: Larmet har gått igång tre gånger. Verkstaden är låst och larmad här på jobbet, och det krävs tydligen tre personer för att inse att det faktiskt är larmat. Dom startade det i måndags, tisdags och igår. Jag trodde först att det var brandlarmet, men insåg att så inte var fallet.

Klockan är nio och jag har redan jätte tråkigt, känns som att detta kommer att bli en väldigt seg dag i blogg och internet vägen. Har inte fått mina pengar ännu heller. Inte okej.. måste ringa paps sen och kolla om han fått några.

Är trött.
Nu ska jag jobba, sorry för onödigt långt inlägg.

Hörs senare.


Public Enemies på söndag... puh

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, jag vill så se den filmen! Verkar asbra!

2009-07-25 @ 12:37:24
URL: http://byebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0