You can't fight the tears that ain't coming..

Så här såg jag ut igår. Jag och Viktor var vid medeltidens värld i Götene för att hälsa på en gammal vän, men han var inte där den dagen, trist. Jag åkte även till Skövde med min farbror och hans motorcykel. Det var riktigt, riktigt härligt. Älskar känslan!


Jag kom hem och sov i en halvtimme innan jag, viktor och jimmy skulle in till stan för att käka. Vi åt på Madonna, Pasta Carbonara blev det för mig, medan viktor och jimmy tog varsin pizza.


Sen gick vi till stadsparken för att se när Johnny Kask spelade. som väntat så var dom riktigt, riktigt bra live! Det märks verkligen att dom är forna punkmusiker, och det är underbart. Det gjorde min kväll, dom lyckas verkligen med texterna och med sina versioner av Cashs odödliga låtar. Klart godkänt!

Nu ska jag sova lite, och sen laga lite mat.
Hörs sen med veckans animation.

Kommentarer
Postat av: Lina*

hello snyggo vi har likadana halsband ,

2009-07-26 @ 15:12:09
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0