Transformers 2: Revenge of the fallen

Precis hemkommen ifrån denna filmen. SATAN VAD SNYGGA BILAR OCH FLYGPLAN! I LOVE it! Jag är riktigt svag för snygga och snabba bilar. Just the way I like it.

Filmen i sig var ingen kioskvältare. Det var på tok mycket specialeffekter och på tok mycket action, men å andra sidan, vad hade jag egentligen väntat mig?

MEN den är sjukt snyggt gjord. Riktigt snyggt gjord! Jag vill också jobba med specialeffekter (säger jag emot mig själv nu?)!

Musiken i filmen är också grymt bra! tänk på det när ni ser filmen, soundtracket till båda filmerna är riktigt grymt!
Här är ledmotivet till filmen, har lagt upp den förut, men det är så sjukt bra:

New Divine - Linkin Park


Green Day var också med på ett hörn. Med min favoritlåt ifrån deras senaste skiva:
21 guns - Green Day



Tvillingarna var ju hur sköna som helst!


Bumblebee och tvillingarna.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mkt sofia jag blir så jäkla förbannad jag vet att jag inte är bäst på stavning hehe :) vad roligt, jag såg precis klart transformers 1 :) var helt okej faktiskt:)

2009-07-13 @ 22:01:59
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Mejl <3

2009-07-14 @ 00:05:29
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0