They don't really care about us

Jag är fortfarande irriterad över bilderna på Gustav, på personen/personerna som misshandlade och på min icke existerande design (som jag faktiskt har börjat vänja mig vid - men det håller inte i längden. Jag kan inte ha en ful design, vad tror folk när dom kommer hit? Vem är sugen på att beställa en design, någon? Ehh..).

Jag är dessutom riktigt trött på att inte ha några pengar
. Jag pallar inte att bara vara hemma och jag är trött på att säga att jag inte har råd att hänga med mina vänner på roliga saker. MEN nästa vecka får jag lite lön. Det sitter fint!

Alex, dumma dig som inte har fest nästa helg..

Okej, det blev lite väl deppigt kände jag. Sorry, sorry.

Positiv grej: Jag slutar två idag. Började sju och skippar lunchen. Sehr gut!!
Negativ grej: Jag är så förbannat rastlös! Och hungrig! :D


Jag i fredags
(måste lära mig att sminka mig ordentligt, ska bli mitt mål i höst)

Kommentarer
Postat av: Lina*

sv: tack <3



HETING <3



Asså jag blir så förbannad över de bilderna, Hur fan kan man göra så emot en annan människa ?

2009-07-15 @ 15:02:24
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Alex

Vadå inte har fest? Vad drömde du sen? KLART ATT DET BLIR FEST! :D

2009-07-15 @ 21:53:08
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0