Ryck upp er MTV!

Är det bara jag som tycker att svenska MTV har en ful och opraktisk hemsida?
Jag klickade mig in på den Tyska, Engelska och Amerikanska motsvarigheten och blev ännu mer övertygad om att svenska (läs: svenska, finska, danska och norska) MTV borde byta layout.

Jag gillar verkligen layouten på MTV Europe. Men jag gillar inte allt blinkande och menyn. Men själva grunden är jätte snygg! Awesome!

Jag är mer än villig på att fixa layouten för svenska MTV's sida :D

De har ett hyllningsprogram till Michael Jackson i P3 just nu, underbart. Någon mer än jag som sitter och njuter?
Don't Tell Me You Agree With Me
When I Saw You Kicking Dirt In My Eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0