Off to grandma.

De spelade Die Mauer på radion förut. En av Ebba Gröns bästa låtar. När thåström gör den live stannar allting till och alla bara njuter. Det är en sådan fantastisk känsla. Jag älskar den.


Oj! Insåg precis när jag kollade på min blogg att jag har börjat med vldigt mycket bilder! Kul, utan att jag märkt det också.

Nu ska jag åka till mormor. Hörs när jag är hemma igen. Blir nog runt.. sex, sju kanske? Ska fixa det sista på designutlottningen också hade jag tänkt..

Vi hörs sen i alla fall.


dance like nobody's watching (:

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Svar: Ja, den är jätte bra! Han spelar Chaplin suveränt!

2009-07-22 @ 15:14:46
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, kul med designen ikväll. Kanske borde fixa en blogg nu bara för det? ;) Ska verkligen vara med i utlottningen!

2009-07-22 @ 18:25:31
Postat av: MIRRE

hahhahaa! passande ;P

2009-07-23 @ 12:40:49
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0