Now you can't give up, not when you've come this far

Sitter här och nöter Dead By April. Dom är riktigt, riktigt bra. Förhoppningsvis kommer jag att se dom live om tre veckor, skulle verkligen vara GULD!

Är ensam hemma nu. Pappa kommer hem imorrn och viktor också. Mamma är ju i göteborg och ser på U2. Jag börjar få lite tråkigt, vet inte riktigt vad jag ska göra liksom. Men ska snart gå och packa klart så jag slipper att stressa imorrn..

Hörs igen lite senare, då kommer ett litet bildinlägg med TH.


fina pojkar.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Photoshop CS2

2009-07-31 @ 22:25:19
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: zizi

Sv: Jepp, i Hamburg :) Ja! Det ska verkligen bli kul att höra gamla godingarna. Basket Case är en av mina favoriter med dom.. Good Riddance också. Jag längtar!!! :D :D

Det är sittplats :)



Jag har verkligen fått upp ögonen på GD nu efter deras senaste album. Innan lyssnade jag mest på någon låt här och där. Nu lyssnar jag på dom hela tiden! :D

2009-07-31 @ 23:34:09
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0