"Hon ser mer ut som ett penntroll"

Jaha.. Igår när jag gick in på Toms blogg hade han bloggat om denna bilen.
Alltså, visst, den ser väl bra ut, men jag skulle aldrig i livet vilja ha den. Den är bara too much..

Jag är inte så förtjust i sportbilar av denna sorten, även om jag gillar att det går fort. Min favoritbil är ju utan tvekan Ford Mustang '56. Riktigt, riktigt het. Jag har också alltid varit väldigt svag för Corvetter, här och här.

När jag var liten gillade jag Lamborghini Diablo (vilket jag inte alls kan förstå idag, haha). Bubblan har också alltid varit en favorit.

Skulle också kunna tänka mig en Scorpion Hydrogen, Posche Cayenne, Posche Carrera GT eller en Aston Martin. Sen har vi ju så klart Batmobilen också!

Okej då, jag får väl erkänna. Jag gillar sportbilar. Jag gillar när det går fort, och att bilen (framför allt) ser bra ut. Jag gillar former på bilar, och inte sådana runda bilar som den Tom länkade till. Men jag skulle nog aldrig kunna ha en själv. Jag är mer en Ford Mustang tjej kan jag tänka mig.

Jag vet verkligen ingenting om bilar, och förstår inte ens varför jag skrev detta inlägget. Dessutom är ju alla dessa bilar väldigt naturvänliga och släpper inte alls ut mycket avgaser som förpestar våran jord, nej då.
God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0