Ich tanz' auf der Strasse

Varför kan jag inte göra snygga designer åt mig själv, utan bara åt andra? Kanske för att jag nästan aldrig är 100% nöjd med något jag gör åt/för mig själv. Jag får inte riktigt den respons (från mig själv) som jag annars brukar få om jag gör något åt andra. Inte konstigt eftersom jag är så självkritisk och perfektionist ut i fingertopparna. Haha.
Jag lägger inte ner samma arbete på mina egna grejer heller som jag gör med andras, låter det konstigt? Eller är det bara logiskt?

Btw,
Funderar på att ställa upp i två bannertävlingar.
¤ En har med Tokio Hotel att göra, men det är inte alls någon stor grej (tyvärr) men det skulle ändå vara kul att ställa upp och se om man har någon chans.
¤ Den andre är större än den första. Betydligt mycket större, vilket betyder mycket större konkurrens, och betydligt fler duktiga människor som medverkar. Men försöka duger.

Så, jag kan nog behöva era röster lite senare. Men som sagt, vi får se vad som händer..

neh, nu måste jag göra en ordentlig kraftansträngning, slutar ett idag. Gott.
Hörs senare, när jag är hemma igen!



FAN VAD BILL ÄR SNYGG!!!!!!!!!
(sorry för det lilla utbrottet, men det är ju sant)
/S

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Haha jag gillade det utbrottet. :3 Får det själv ibland.

2009-07-17 @ 20:47:30
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0