Hallå människor!

Hemma efter en dag i Köpenhamn. Kom hem med ett linne och 130:- fattigare, men jag kan leva med det. Det var rysligt fint och satt som en smäck. Jag gillar verkligen Köpenhamn, en väldigt, väldigt vacker stad som jag skulle kunnat bott i om det inte vore för alla danskar (danska måste vara världens fulaste språk, på riktigt). Vi klarade oss undan regn i alla fall, det duggade lite, men det var inte så farligt.

Vi gick till en piercingstudio idag eftersom dom ska kolla på min helix, samt för att jag skulle köpa en kortare stav till min conch. Men han som skulle göra det hade lunch, så jag struntade i det och stack till Köpenhamn. Men ska fixa det imorrn i Göteborg.

Ska till Liseberg med Elin och Charlotte, det ska bli skoj. Synd bara att jag inte var här längre, men det får bli nästa gång. Ikväll blir det nog utgång, så jag borde egentligen hoppa in i duschen.

Snart..

Jag och Mirre på tåget Mellan Helsingör och Köpenhamn.

(tack paps, du är bäst!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0