God natt!

Jag har varit ganska off hela dagen. Men det blev lite bättre framåt kvällen. Mina kusiner kom och vi körde lite singstar, spelade spel och poker. Jag förlorade fett mycket i poker. Som vanligt.

Det har åskat idag. Riktigt mycket, det blixtrade och mullrade som sjutton. Det var jätte mysigt, men ingen ville åka ut i bilen och titta på blixtrarna med mig. Trist.

Imorrn ska jag segla med min kusin, och hjälpa Mirre med en grej. Vad det är är fortfarande hemligt, men hon kommer att tala om det för er om några dagar. Jag kommer självklart också att nämna det i bloggen, men inte förrän hon har gjort det offentligt. Inte mer än rätt, eller hur? (:

Nu ska jag sova, ska försöka vakna någorlunda tidigt imorrn ändå.
Guten nacht <3

Kommentarer
Postat av: Hanna



Kan du tyska?

Guten nacht!

Kram Hanna :)

2009-07-04 @ 01:52:54
URL: http://stur.blogg.se/
Postat av: Hanna



okej :) jag kan också lite, jag brukar översätta låtar och då lär man sig ju :)



Kram Hanna :)

2009-07-04 @ 10:16:28
URL: http://stur.blogg.se/
Postat av: Egzona

Kul med singstar! :)



Sofia, jag undrar om du kan göra hemsidor? För min syster håller på och bli fotograf och hon frågade mig om jag kände någon som är grym på hemsidor. Och jag tänkte direkt på dig, haha! I alla fall, jag undrar någon gång du har tid om du kunde fixa något? Hon kommer att ge dig betallt så mycket som du tar för hemsidor.



Kram

2009-07-04 @ 12:06:53
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0