Fråga.

Är det bara på min blogg (testblogg) som man inte kan uppdatera kommentarsidan?
Jag har suttit och pillat med en ny design sedan igår kväll och alla andra kodmallar kan man uppdatera, men inte entry kodmallen? Inte ens när jag använder mig av en grundmall så ändras entry sidan. Är det så för alla eller bara för mig?

Har mailat blogg.se också, och hoppas på att dom kan svara.
Men kan inte någon av er också testa? Gör någon liten ändring, lägg till ett ord, eller ändra färg på länkar eller något och meddela mig.

Detta är i alla fall sjukt frustrerande.

Kommentarer
Postat av: MIRRE

ett utav mina inlägg är samma.. =/

2009-07-28 @ 11:40:39
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0