Deppig

det regnar. jag är inte hungrig. har inte ätit sen halv åtta i morse. jag blir helt enkelt inte hungrig när jag jobbar, eftersom jag i princip bara sitter ner. det regnar. jag måste packa inför nästa vecka. jag måste göra typ 20 förslag på uppgifter som man kan göra utomhus, exempelvis hämta 2Liter hallon eller något sånt. det regnar. Jag känner mig fruktansvärt ensam. Det är kallt, det är varmt. Jag saknar massa saker. Jag känner mig som en jävla idiot. Tiden kan inte gå fort nog. Har jag nämnt att det regnar?


Kommentarer
Postat av: zizi

Sv. When I lose myself I think of you. Eller också kanske Viel zu viel liebe an der music :)

2009-07-30 @ 22:13:37
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0