ååh, jag har tre designer som jag så gärna vill visa er. en design, som jag nämnde för ett tag sedan är fortfarande hemlig och får inte visas, hihi (ja, jag tycker det är lite kul).

Jag väntar på mail ifrån två stycken som jag gjort designer åt, nu vet jag hur det känns för er när jag är seg på att svara på mail, haha. Vill bara publicera dom. Men dom är inte godkända ännu, så därför kan jag inte göra det. Har fått lite positiv feedback ifrån några få utvalda och det känns bra.

Det är skönt, i morse och igår var jag helt okreativ, men nu har jag en massa idéer och det är skönt när det är så. Men jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem, och det är inte okej.

Jag tror att en design kommer upp ikväll. Snart är det dags för en ny designutlottning också! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0