Ally McBeal

Såg på detta Ally McBeal avsnitt hos Charlotte i måndags. Ni som var lika besatta av Ally McBeal som jag var så förstår ni vilket avsnitt jag menar. Det är ett avsnitt där Sting gästspelar. Ett av mina absoluta favoritavsnitt. Detta är i slutet av avsnittet då den otroligt snygge (puh!) Robert Downey Jr (som spelar Larry - min favoritsäsong) sjunger Every breath you take tillsammans med Sting. Första gången jag såg detta dog jag nästan. Vilken tjej skulle inte falla som en fura om någon gjorde så här mot dom? Sorry för den apdåliga kvalitén.. men, ja... puh..



Detta är ju också så sjukt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja visst är den fin :')

2009-07-22 @ 12:07:32
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Ahaw du gjorde just min dag med det sista klippet :D Älskar Ally McBeal!

Har du föresten sett filmen "Chaplin" där Robert Downey Jr spelar Chaplin?

2009-07-22 @ 14:34:26
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0