2 juli

Fram tills nu har jag trott att det varit fredagen den 1 juli. Vad deppig jag blev när jag insåg att så inte var fallet. Segt :P

Det är ett helvete att få ihop en Lisebergresa ibland. Vi har i alla fall bestämt dag: Tisdagen den 7juli. Men hur vi ska komma dit och hem är fortfarande lite oklart, samt vilka som ska med ner. Men det är ju fem dagar kvar, för jösse namn! mycket hinner hända.

vill bara åka hem just nu. har många bra idéer på designer och vill gärna få ut det med en gång, men det funkar inte så. tänk om jag skulle få ett jobb och sitta och designa dagarna i ända, vad underbart det skulle vara! <3

nu ska jag åka på lunch med mams och paps. Hörs senare!

Glöm inte:
designutlottningen avslutas ikväll klockan 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0