Wherever you go I hope that you know that I’m at your command

Puh! upptäckte precis hur mycket klockan är, vilket betyder att jag nu har suttit på mitt golv, med min säng som ryggstöd i ungefär.. åtta timmar. Jag har knappt rört på mig. Det kommer att kännas imorrn. fy satan. Jag hade tänkt kolla på en film, men jag måste satan gå och lägga mig på riktigt.

Har känt mig skapligt kreativ ikväll. Tänkte börja på en ny header, men kom på att det inte var länge sen jag bytte. Typ en vecka sen eller något sådant. Dessutom gillar jag den väldigt mycket.

Har lyssnat på två skivor som jag mixade ihop för ungefär två år sedan. Det är väldigt kul att lyssna på vad jag tyckte var bra då. Det är mycket Marit Bergman och Thåström - så klart.

Uppdaterade en gammalt inlägg med mina layouter jag haft under året som gått. Långt ifrån alla, men ändå.
Jag ska ställa telefonen för väckning hade jag tänkt. På elva, det är väl ganska tidigt? Eller? Tio kanske..?
Vi får se.

Nu  ska jag slita mig från datorn i alla fall.
God natt, Küss

Leonita, du gjorde min dag.

Kommentarer
Postat av: Leonita

Jag har bytt ut bilden, förlåt.. Hoppas ingen hann spara, annars säger jag till om jag ser den någonstans.



Sofia, du är en del av min dag.



2009-01-03 @ 10:26:14
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0