that was awesome.

Jag somnade innan tolv igår, och ändå var jag vaken tills mina ögon började rinna av trötthet. Nice.
Jag känner mig helt slut i hela kroppen. Till i eftermiddag ska jag göra klart min flashfilm, samt göra ett enkelt spel.

Igår var jag hemma runt sju. La mig framför handbollen och såg Sverige vinna över Slovakien. Yes! Såg även tyskland åka ur handbolls EM, mot Danmark. 27-25, skapligt jämt, och väldigt kul match. Jag älskar att se två bra lag spela handboll. Saknade många av dom gamla tyska spelarna, dom riktigt stora och klumpiga. Det var så kul att se dom.

Danmark, jag hejar på dom. Tydligen har Frankrike åkt ur (?) eller förstod jag tabellen helt fel? Det var riktigt otippat i alla fall. Mina tre favoritlag - förutom sverige - är Danmark, Frankrike och Tyskland.

Nej, nu skriver jag bara för att skjuta upp arbetet på min flashfilm. Lite trött på den nu..
Imorrn ska jag kanske hem till Lidköping över helgen.
Sj:s hemsida är helt paj, och jag hatar't.

Hörs sen.
/S

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: Ska dom , va super bra, jag ahr precis börjat lyssna på dem :P

2009-01-28 @ 12:35:49
URL: http://missinna.devote.se
Postat av: LINA

sV: Avis man blir:O

Och Ja MAJa e massa snygg:p

2009-01-28 @ 13:05:43
URL: http://missinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0