När du är ledsen, så finns jag här. I mina ögon är du alltid populär.



Idag fyller min kusin Elin år. Min sanna vapendragare sen urminnes tider.
Elin är en av nyckelpersonerna som gör att mitt liv fungerar. En syster jag aldrig fick.
Kvinnan som känner mig mycket bättre än jag själv gör - för det mesta.
Vi behöver inte prata alla gånger, vi förstår varandra ändå.
Vi tänker ofta i liknande banor. Jag har ingen aning om hur mitt liv skulle ha varit utan henne. Hon håller tillbaka mig när mina tankar svävar iväg. Hon håller mig kvar på jorden, i verkligheten.

En sak vet jag med all säkerhet,
Elin är en av de bästa jag vet
och det är med hennes hjälp som mitt hjärta fortfarande slår
.
Du är verkligen bäst, tack för att du finns.


När din väg känns tung att gå
När du är mycket långt från din trygga vrå
När du är ensam ska du tänka på
Att jag är din bäste vän
Ja, jag är din bäste vän

Om du är ledsen, så finns jag här
I mina ögon är du alltid populär
Glöm bort bekymmer sorger och besvär
för jag är din bäste vän

Det finns säker många som är smartare än vad jag är
som kan mer än jag, Kanske.
Men ingen annan kan någonsin älska dig mer än jag,
varenda dag.

så låt bara åren gå
och låt dina hår bli grå
jag hänger med det kan du lita på
Jag är din bäste vän.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Oki. Gör det nu;)

2009-01-26 @ 15:14:05
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0