Kaosflickan.

När jag var yngre kallade jag mig ofta för Kaosflickan. Jag var en liten virvelvind. Jag slog mig alltid och var egentligen ganska klantig. Det sitter i, kan jag väl säga. Precis nu skulle jag ta lite roliga kort att lägga upp imorrn. Vad gör jag? Jo, jag slår huvudet i väggen så hårt att jag såg dubbelt. Nu undrar ni säkert hur jag lyckades med det.

Jo, jag stod framåtlutad och skulle ta en bildserie där jag skulle kasta bak huvudet - jag gjorde det på min brors kamera och det blev skitsnyggt - men jag lyckades inte riktigt denna gången. Utan slog huvudet i väggen bakom. Mindre smart, men jag känner att jag kan bjuda på min klumpighet.

Det är ju trots allt ganska charmigt.


Music is the medicine of the breaking heart. ~Leigh Hunt

Nu ska jag stänga av datorn för dagen. Vi hörs imorrn, tror jag. Man vet aldrig.
Küss

Kommentarer
Postat av: Anna

Dina fotoserier är alltid intressanta att titta på, sephia och svartvitt har alltid varit vackrare än vanliga färgbilder om du frågar mig. Sen måste jag medge att jag har svårt att komma på bra svar på kommentarer jag med, det är lättare att skriva en kommentar än att svara på en... I allmänhet är jag dock dålig på att kommentera också men det är lätt att göra det här eftersom jag för det mesta förstår precis vad du talar om, eller helt enkelt har sett något jag verkligen gillar. Alla talar om nyårslöften hit och dit men själv är jag mer för att försöka komma på förbättringar efterhand och en sådan är att försöka tala om för folk när de gör något bra. Det är så lätt att börja ta folk, och kreativitet, för givet och så vill jag inte ha det. Sen är jag också en detaljperson vilket antagligen är anledningen till att jag aldrig blivit så bra på att teckna, jag fokuserar lätt på detaljerna redan innan jag fått till helheten. Alltså uppskattar jag verkligen alla små detaljer du har fått till, och all tid och arbete som jag inser ligger bakom det. Du verkar ha hittat något du både tycker om och är duktig på så jag är allt lite avundsjuk, men mest av allt tycker jag att du förtjänar det eftersom du gör ett jäkligt bra jobb.

2009-01-26 @ 20:44:10
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0