I wanna wake up in the city that doesn't sleep.

Lyssnar på en skiva jag fick utav mamma igår. Absolute Musicals, me like. Idag ska jag vara lite aktiv vid datorn tänkte jag. Ska försöka fixa klart två designer, om jag hinner. Måste börja komma igång igen, efter ett långt uppehåll så är det lite segt att börja igen.

Jag är ledig imorrn, och det är faktiskt skönt. På tisdag går jag 09.00-16.45. Helt okej faktiskt, vi ska börja lära oss arbeta i Flash och det är ett väldigt kul program, när man väl kan det (:

Igår var som sagt mamma, pappa och mormor här och firade min födelsedag i efterskott. Jag fick en skiva, en hylla till mitt badrum, en kudde, vindruvor och toffifee. Jätte bra, och jätte gott. Vi åkte ner till Jensens och åt världens godaste potatis och hamburgare. Jag älskar den restaurangen över allt annat, sjukt underbar <3 till efterätt fick jag våffla och glass och jordgubbssylt. Tyvärr orkade jag inte äta upp allting, men det var väldigt gott i alla fall.

Sen åkte vi ut till MediaMarkt. Jag gick omkring där inne i evigheter, jag letade efter Schrei DVD:n, men den var slut, fanns bara caught on camera och leb die sekunde, istället hittade jag Sweeney Todd och Transformers. Ekonomin tillät mig inte att köpa andra säsongen av scrubs, men det var sjukt nära att jag gjorde det. Men jag ska ju dit om två veckor igen och då jävlar (:

I fredags gick jag hem till Anna. Anna, andreas och Alex hade gjort mat till mig och det var supergott. Tacos, så enkelt, men ändå så otroligt gott (: Vi körde singstar och åkte sen ner till centrum. Hade jätte kul.

Nu ska jag tvätta, städa, laga mat och knåta ihop ett CV. Eller hitta mitt gamla, som ligger på datorn någonstans.
Sen ska jag pyssla lite i Photohop tänkte jag också (:

Küss så länge, S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0