I skolan.

Sitter i skolan. Vi ska arbeta med flash nu i några timmar framöver. Jag ska göra klart en animation och ett litet spel. Anna sitter och ojar sig över vårat kommande schema, det är inte roligt ska jag tala om för er.

Ikväll kommer en ny design upp på bloggen. Det börjar tunna ut sig lite nu (antar att det är livsfarligt att skriva så) men jag tar ännu inte emot några nya designer. Jag lovar att meddela er om det ändras.

Vi har fått reda på ett nytt projekt i ämnet Interaktiv Multimedia, dvs det ämnet vi håller på med nu. Vi får välja på att göra en animering, ett spel eller en hemsida. Gissa vad jag kommer att välja?

Nu ska jag fortsätta med min skillade flashfilm, kanske kan lägga upp den här senare, om jag blir klar.
'til then.
Küss

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Tack för komplimangen. :p

2009-01-27 @ 12:49:19
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0