God morgon!

Ha! Har precis vaknat. Det jag möts av är en nyduschad och jävligt glad viktor. Samt en liten zelda som satt på golvet och väntade på att bli matad.

Nu ska jag skriva CV och personligt brev, och bestämma vart jag ska skicka dom. Nice. Jag hatar att söka jobb, men jag måste ha ett - så vad gör man?

Paps är sjuk och viktor är uppspeedad. Nu ska jag hjälpa vitkor att bränna skivor, efter att jag fixat mitt cv - så klart..
Det blir nog inte mer skrivande här idag - tyvärr.

Viktor spelar 99 luftballons på gitarren, en av mina favoritlåtar från när jag var liten. Han kan ju texten i alla fall. Jag kan bara refrängen. Det låter.. sådär, han sjunger i falsett..

Kommer att ha fullt upp hela helgen visade det sig.
Men jag är hemma på söndag kväll.

Vi får se, klart jag ska klämma in någon inlägg under helgen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0