Fem personer jag officiellt stör mig på.


Pernilla Wahlgren.
Hör jag hennes "hej mamma, det är nilla" en gång till kommer jag att döda någon - på riktigt.
Hennes skratt är så fruktansvärt skrikit och hennes mun är alldeles för stor.. dessutom är hennes mamma precis likadan - dock har hon väldigt snygga bröder.. men ändå.. Aaaaargh!



Carola
Visst, jag erkänner att jag främling utantill, kvinnan kan ju uppenbarligen sjunga, men hon ska inte prata.
Hon är så förbannat lugn hela tiden att jag bara vill ruska om henne och skälla ut henne.



BlondinBella
"Ni kanske tycker att jag är lat, men jag älskar att åka taxi"
Jag har svårt för människor som är så himla utseende fixerade och syns överallt.

Hon har irriterande röst, och Katrin Zytomierska kallade henne för Miss Piggy en gång, och jag kan inte få det ur skallen.



Victoria Silvstedt
Jag förstår inte hur jag lyckas, men jag lyckas alltid komma in på program om denna kvinnan. Antingen intervjuer eller dokumentärer om hennes liv. Hon är pantad. Jag tycker att jag är ganska dum ibland, men hon är det alltid och hela tiden. Minns då jag kollade på ett avsnitt av Carolina Gynnings program, där hon besökte Silvstedt. Silvstedt pratade svengelska hela tiden (vilket jag iofs kan förstå eftersom hon bott utomlands så länge) och när dom skulle pressa apelsinjuice förstod ingen av dom att man först skulle dela apelsinen innan man kunde ta ur saften. Det var det roligaste jag någonsin sett - fantastiskt.


Charlotte Perelli
Ja, vart ska jag börja?

Kommentarer
Postat av: sofia:)

uusch charlotte ser ut soom en transa... hon e värkligen en människa jag inte klarar av!

2009-01-22 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0