Natten är så hård för betongens kungar.

Det känns som om jag väntar på någonting, men jag vet inte riktigt vad ännu. Jag har verkligen legat på latsidan när det gäller designer. Jag lovar att jag ska bli bättre på när jag kommit hem ifrån Italien igen.

Pappa och Viktor lagar mat. Sarah har åkt tillbaka till Göteborg och vi har spelat spel som galningar - både idag och igår. Drakborgen och Talisman. Jag vann på drakborgen förut - dvs. jag var den enda som inte dog.

Jag känner mig otroligt rastlös. Jag såg klart på Th Dvd:n och jag tycker om den väldigt mycket. Föredrar fortfarande Zimmer dvd:n, men den nyaste var ändå något speciellt - så klart.

Jag har verkligen inte skapat någonting och det börjar att rycka i fingrarna. Det kan också bero på att jag åker till Jönköping imorrn och ska lämna det jag inte ska ha med mig på resan samt hämta det jag behöver (framför allt mitt pass!). Då hamnar min älskade dator där nere och jag får överleva med pappas dator. Jag kommer inte ha tillgång till Illustrator eller mina penslar i photoshop på över en vecka. Ni förstår inte hur det känns...

I natt såg jag på 27dresses. Den var ingen höjdare, men det hade jag inte väntat mig heller. Vaknade halv ett i morse av att Viktor kom och frågade om jag ville ha frukost.

Nu är maten klar.
Küss

Bildkälla

I don't know why you died, Goldie. I don't know why and I don't know how, I never even met you before tonight. But you were a friend and more when I needed one. And when I find out who did it, it won't be quick and quiet like it was with you. It'll be loud and nasty. My kind of kill. And when his eyes go dead the hell I send him to will seem like heaven after what I've done to him. I love you, Goldie.

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Gid vilken vacker bild!!

2009-01-02 @ 22:20:32
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0